Året som gått :)

Nyår var kul! Det hela börja i Mikaelas lägenhet, där vi åt tre rätters (skagenröra på toast, fläskfilé och potatisgratäng, pannacotta) så jäkla gott. :D Sen bar det av hem till hennes pappas hus, den festen
skulle styras. Kort summering: singstar, dans, skratt, glädje, oinbjudna gäster, tolvslaget och
andra roligheter haha.


Precis som förra året, så ska jag summera mitt år haha xD

Januari
Åkte utomlands med min pappa och bror, vilket var sjukt roligt! En grymt bra vecka :) 
Sen så hände det nog inte så mycket mer roligt haha.
 
Februari:
Tåkigt månad antar jag haha.

Mars
Kuselin fyllde 20. Så jag och några tjejer till drog till Stockholm, där vi firade hennes födelsedag.
Åt middag och gick ut på Viperroom för att till slut hamna på en sportbar.

April
Mange och Svidde hade 20 år party, kul. Mamma fyllde. Josefin fyllde och hade en grym födelsedagsfest.

Maj
Linus fyllde och han hade också en grym födelsedagsfest, bästa på länge. Brorsan fyllde år.

Juni
Sommaren kom, bäst enligt mig. Jag och eett glatt gäng drog till Barcelona. Lyckades pricka in
datumet då studenten var. Veckan var fylld med party och festligheter. Sevärdheter, bad och sol.
Går inte att förklara hur kul det var, ville inte åka hem. Trots att jag lyckades dra på mig
magkatarr, ghå ner 5 kilo och fick troligen virus på balandnerven. Ujuj. the time of my life.
Saker som inte händer i Sverige hände där.

Midsommar: Party hos sofia, nykter :D

Juli
PEACE AND LOVE! 5 dagar i Borlänge (slutet av juni/ början av juli)! Så jäkla kul, trots att det
var vidigt på campingen och att jag hatar baja major. Sköna grannar, trevligt sällskap, värmebölja
och AWESOME MUSIK! Jag säger bara Kings of leon, The Ark etc. Svårt att säga vem som var
bäst, trots att jag älskar kings of leon, så går det nog inte att slå längst fram på the arks avskedskoncert.

20 års fest för mig, maria, sofia och tesen. Rolig kväll! Sommarjobbade i 5 veckor, det jobbet var riktigt bra!


Augusti:
Ja, jag fyllde 20, inget speciellt - bara gammal och grå. Men Maria och Johanna - firade mig genom att vi
gick på bio och åt på Pacos. best ever <3 massa skoj med gänget! Sommaren var bäst!

September: inflyttningsfest hos . Syrran fyllde

Oktober: 
åkte till Stockholm och hälsade på Syrran! Halloween, som spenderades hemma hos tesen. TATUERA MIG!
Lite party kvällar.  Pappa fyllde

November:
Gick på hockey för första gången - konstigt med tanke på att jag är en sportnörd

December
Hejdå fest för Thony och Adam. Jul såkart, drog till stockholm på juldagen för och träffa syrran!
Stannade där i 4 dagar, vi gick ut på juldagen - ska aldrig mer klaga på örebros köer haha!
Shoppade, trots att folk var galna! Kollade på Betty och svullade! NYÅR - MYCKET BRA!

Kommer inte ihåg allt som har hänt! Ser dock ut som att det enda jag gr är att festa.
Hahah, not that much. även om det har blivit mer detta år. Tjejkvällar med Maria och Johanna <3

Detta år ser ut att börja bra. Lägenhet med syrran och utomlandsresa med familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
  RSS 2.0