2011

 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Åkte på festival! minns inget mer haha

Höll du några av dina nyårslöften?

Kommer ej ihåg om jag hade några, har säkert ite hållt dem ändå. 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

hmm..

 

Dog någon som stod dig nära?

Nej. 

Vilka länder besökte du?

Spanien. 

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

Nej, bara ännu mer av allt som hände 2011. 2012 ska bli bäst! 

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

veckan i januari då jag åkte till Gran Canaria och 10 juni till 17 juni - Barcelona. datumet då
peace and love ägde rum. 

Vad var din största framgång 2011?

Hmm. lyckades fixa ett extra jobb, hyfsat fort.  

Största misstaget?

Behåller jag för mig själv. 

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Har faktiskt lyckas hålla mig frisk hyfsat länge nu, peppar peppar! brukar alltidbli förskyld. 

Bästa köpet?

Min säng! och mina nya kilklackar haha.  

Vad spenderade du mest pengar på?

Resan till Bacelona, blev fattig efter den resan typ! 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Vänner, familj. Allt roligtsom  skedde och resorna:) 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

hmm massa ju. Give me everything - pitbull och ne-yo. Party rock anthem haha.
Kelly Clarkson - the war is not over. Jessie J - domino.  Kings of leon - pyro
och Coldplay. Och massa andra låtar! 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och, kan man svara så haha.  

Vad önskar du att du gjort mer?

Pluggat bättre!  

Vad önskar du att du gjort mindre?

jadu, mycket. 

Hur tillbringade du julen?

Med familjen :) 

Favoritprogram på TV?

Pretty little liars - även om jag ser det på datorn haha. Secret circle. etc

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Hatar är ett starkt ord och det gör jag inte. visst kan jag bli irriterad på
folk, men hata nej! 

Bästa boken du läste i år?

haha, har bara läst skolböcker och dem är ju sjukt dåliga! 

Största musikaliska upptäckten?

Vet ej 

Något du önskade dig och fick?

Pengar till resan :) 

Något du önskade dig men inte fick?

Nej haha!

Årets bästa film?

Sherlook Holmes :) Men då har jag inte sett massa filmer som jag vill se! 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Var hemma och fira, sen blev det en utgång!…

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Nja, vet ej. Kommer inte på något nu.

Hur skulle du beskriva din stil?

Bekväm, färgglatt 

Vad fick dig att må bra?

 familj och vänner <3

 Vilken kändis var du mest sugen på?

Ian Somerhalder - drunknar i hans ögon. Finns ju dock många kändisar, man är sugen på
men aldrig kommer att få haha!
 

Vem saknade du?

Saknar syrran. Hon bor i Stockholm och jag här i Hällabrottet, men snart bor vi tillsammans i Örebro. 

De bästa nya människorna du träffade?

Har träffat ganska många nya detta år, går inte att välja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
  RSS 2.0