Vila i frid Stefan Liv!

1 dygn efter den tragiska händelsen och  jag kan fortfarande inte tro att det är sant och önskade att man kunde spola tillbaka tiden. Jag må vara en Färjestad älskare, men svensk hockey har  forlorat en stark profil och en av Sveriges bästa målvakter. Men det jag tänker på mest är att en familj har forlorat sin son, make, pappa och vän. Det är till familjen och anhöriga mina tankar går till nu. Tårarna kommer och tårarna går, det är med gråten i halsgroppen som jag skriver detta. Stefan Liv vila i frid och alla de andra som dog i kraschen och deras familjer.  Jag tror att alla kan hålla med om att Stefan var en grym spelare och förebild, Det är en tragisk händelse, finner knappt inga ord. Tomt!


R.I.P Stefan Liv


@google.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
  RSS 2.0