Party Baby!

Denna helg har varit mycket bra måste jag säga. Det börja med halloweenfest hos Tesen, helt okej kväll! Alltid kul att träffa allt folk och klä ut sig, åkte dock hem ganska tidigt för Fia var sjuk. Sen kom min syrra samma dag, jättekul!! <3 På lördagen sparng vi på ikea, vilket resultera i en ny säng! Sen laga vi middag, innan hon skulle med tåget.

På kvällen så blev det utgång, vilket började med förfest hemma hos josefin - alltid lika kul! Drog sen vidare till frimis och jag hade faktiskt kul där, extremt kul med mycket dans. Väl där träffa man dem andra ifrån gänget :D
Men kvällen var inte slut där, drog till macdolnads efter det. Hel lyckad kväll! kom inte hem först 04.30 hahah.


Jag som indian. Klädseln designad av mig och pappa ;)


Lite folk - syrran hade fixat mig inför kvällen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
  RSS 2.0