Who can live without food. :P

Tänkte sätta igång med plugget, men gjorde denna först haha!

Matvanor:

Bästa maträtt? Ojojoj, vart ska jag börja. Jag älskar ju mat. Men grillat, mammas skaldjurs rätt. Köttfärssås och spagetti, lasange, tacos. Nemen kan inte välja, det finns så mycket gott.
Bästa efterrätt? Samma där finns så mycket. Något med choklad, jordgubbar och Mango.
Bästa dryck? Coca Cola!!!!!
Hatdryck och maträtt? Vin och spenat.
Bästa alkoholdryck? Öl, och tequila J
Använder du smör på smörgåsen? Absolut, annars blir det torrt.
Smågodis eller färdiga påsar? Båda, choklad är favoriten.
Bästa soppan? Tomatsoppa utan tvekan.
Favoritglass? Chokladglass utan tvekan och isglass.


Mumms


Shoppingvanor:

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggar kriminologi och statskunskap.
Vad vill du bli? Polis
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Trivs och trivs, det är väldigt mycket just nu.
Är lönen viktigast? Både och, man ska ju trivas också.

övrigt:


Har du barn?
Nej, men vill ha I framtiden
Är otrohet okej? NEJ!
Älskar du någon? Familj <3 
Betyder familjen mycket för dig? Ja det gör dem <3
Vart åker du helst på semester? Antingen till ett badställe, typ spanien eller till Australien.
Bästa klimatet? Värme såklart!
Hemmafest eller krogen? Hemmafest, då försvinner inte alla, tiden går inte lika fort. Det är bara roligare.




Jag och mina två bästa vänner. <3


Hur mycket shoppar du för varje månad? Ingen aning, är ju en fattig student och är ganska snål, men det har blivit mycket mer än vad det brukar vara.
Har du mer skor än kläder? Nej, har mycket mycket mer kläder.
Favoritplagg? Shorts och linne, eller min favvo skjorta med min favvo byxor hahah ;)
Favoritfärg på kläder? Jag gillar färg, men kanske blå och röd.
Favoritfrisyr: utsläppt, kan inte direkt ha så mycket mer haha
Bästa mönster: blommigt
Bästa accessoar: Ringar
Underkläder? Hahah,
Hatplagg? Utsvängda byxor! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
  RSS 2.0