Vilken helg!

Bästa helgen på länge! börja med en tenta i fredags, får väl se hur det gick haha :) Men sen blev det utgång, mötte upp fia och tog tåget in till öret och liquid, för att sedan dra till strömpan ;) Där vi träffa resten. Vi dansa, släppte loss och bara hade det skoj. Skönt att det inte var smockat med folk. Fick ju en onepice också, utan att ge ifrån mig mina kläder, ibland är man ju för bra haha xD

På lördagen var det valborg, lira lite fotboll med fia och killarna sen blev det stickans pasta. På kvällen drog vi till Oset, det var dock inte vår grej. Lite för ungt folk där och det var sjukt kallt. Så jag och fia drog till sjösidan, sen mötte vi upp Sofia, Markus, Stefan och Fias tanzania vänner och gick till GE- spot, riktigt kul faktiskt, var ju ganska tråkigt sist jag var där, men nu var det kul :P Tog en timme för oss att cykla hem, men jag och Caroline körde lite allsång haha xD

Söndagen blev bara till och ta det lungt och i måndags boka vi biljetterna till Barcelona så den 10 juni drar vi, tydligen så tar alla studenten då haha xD Ska bli så jävla kul - Längtar.

Mycket party har det blivit på sista tiden, men det blir så när folk fyller etc. Skönt att hitta på något annat när man pluggar hela tiden.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
  RSS 2.0