Stockholm was awesome! :)

Tentorna gick väl sådär... men nu är det nya tag, ska ta tag i allt, det har ju ändå gått bra och snart är det sommar och då får jag lite andrum.

I helgen så var vi i Stockholm och fira Johanna. Förutom Johanna och jag, så var det Fia, Maria och Kicki <3 Det var skit kul, även om jag hade extremt ont i fötterna efter klackskorna. Vi gick till en italigensk resturang, väldigt gott, men väldigt mättande. Haha, lite roligt med dem som köpte pizza, vi kände oss lite uttittade, men vi bara garva haha xD Vi hann även med lite shopping, blev 2 tröjor, 1 linne + underkläder :)  

Kvällen avslutades med en vända på krogen, viperroom, sen en pub/bar, extremt kul. Lördagen bestod av shopping och vi var så nära att missa tåget haha xD men man ska väl ha lite tur.

Tack för en bra helg, tjejerna ni är bästa <3


Nu funderar jag på att klippa mig kort, tror jag ska göra det - dock så har jag ju så långt hår, men det växer väl ut, ibland behövs lite förändring och mitt hår har sett ut som det gör nu sen 9: an typ.



funderar på att klippa mig såhär, vågar jag? :P



Kommentarer
Postat av: Madelene

åååh du har ju såå fint hår Emma!!!!

2011-04-05 @ 19:58:13 URL: http://maddelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
  RSS 2.0