jaha

Har lite tråkigt, så snodde denna av Madde :)

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1: Jag är enormt sportintresserad, älskar sport.

2: Jag är lite höjdrädd.

3: Det bästa jag vet är att resa.

4: Jag är en snål person, har ganska svårt att unna mig själv saker.

5: något jag inte gillar är när folk med menning försöker att få mig att framstå som en idiot haha.

6: Jag skrattar åt mina egna skämt.

7: Jag är väldigt pratglad och gillar att få människor och skratta.

8: jag pluggar 2 kurser på universitet samtidigt, gör det aldrig, ångrar mig!

9: Familjen betyder allt för mig.

10: vännerna betyder allt för mig.

 

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Hmm, vem vill jag inte träffa, haha

Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Sommar såklart, vill kunna strosa runt i shorts och ha min brillor på mig. Men för solen, grillkvällarna, volleyboll kvällarna, att kunna bada etc.

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Svårt, bjuda min pappa på en resa till Australien
Åka till USA
Åka tillbaka till Srilanka.
Klara av det som är kvar på kurserna.
Det finns säkert mycket mer, men kommer inte på något

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
En biljett till en fotbollsmatch mellan Arsenal och något annat lag, GIVE ME!

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
En kille med mycket humor och som är sig själv, en kille som jag kan känna mig trygg med. När det kommer till utseende, vet jag inte – ändras hela tiden antar jag.

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Vad skulle jag inte göra? Hahah, nämen resa, ge bort till organisationer. Ge mammsen och pappsen något.

Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Finns mycket hahah

Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän. Bästa vänner <3


Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Har ingen bild tyvärr.


Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Finns många saker som jag oroar mig för nu. :/

Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.

Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Hahah, ingen aning, måste väl först hitta min drömprins innan

Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen. 

Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Finns väl några saker

Dag 16 – Innehållet i min väska.
Hmm, just nu, skolböcker. Ikväll så är det pengar, kort, byxor, smink J

Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Det finns många, svårt att bestämma mig, men kanske Lauren Conrad, hennes liv verkar vara så roligt.

Dag 18 – Vad jag åt idag.
Har inte ätit något än, men frukost.

Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Har ingen, men 2 t shirts och 1 linne i stockholm

Dag 20 – Min favorit film.
Hmm, är ganska kräsen när det kommer till filmer, men absolut Harry Potter, ÄLSKA haha, de jag kommer på nu.

Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
har ingen

Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Trött?

Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Svårt, hmm – nä kommer inte på någon just nu.

Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Morden I midsommar – så jävla bäst.
Men sen så fastnar jag såklart för massa såpoperor.

Dag 25 – Min favorithögtid.
Nyår och Jul – vilken stäming.

Dag 26 - En gammal bild på dig själv.
har ingen

Dag 27 - En bild på en tid du saknar.
Min dator är inlämnad på lagning, har ingen bild hahah

Dag 28 - Någon du umgås väldigt mycket med.
Kuselinen.

Dag 29 - En bild från i somras.-

Dag 30 - Någon du aldrig kommer släppa taget om.
Familjen och vännerna

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Ni är mina bästa vänner!! :) <3

2011-04-08 @ 13:08:02
Postat av: Madelene

dumma jag raderade min lista, nu ångrar jag mig! haha ;D

2011-04-08 @ 13:37:43 URL: http://maddelenes.blogg.se/
Postat av: Madelene

Ellerhur! Tagga fredag då måste vi vara friska!!!

2011-04-11 @ 11:12:22 URL: http://maddelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
  RSS 2.0