so many feelings!

Att politik väcker känslor är det ingen frågan om! Det är olika åsikter och alla har rätten till sina åsikter. Jag har hela tiden fasat för hur det kommer att bli om SD kommer in i rikstan och jag tror nog som många andra att det kommer bli kaos typ, för varför skulle Miljöpartiet stödja Alliansen - de bedriver olika typer av politik och Miljöpartiet har sin lolajitet till V och S. Jag hoppas att Reinfelt och co kan reda ut denna kaos och att vi fortsatt kommer att leva i ett land med en politisk stabilitet. Som sagt mycket känslor och nog om valet, kommer säkert dock att skriva om det igen.

Nu ska jag lyssna på musik och plugga. Nån som har läst sociologi och är bra på det? :) hahah för jag är det inte hahah. I gymnasiet hade jag det inte så svårt för mig, men på universitet är det en annan takt.

I fredags var det party hos mikkan, längesen! helt okej, synd bara att musiken inte var på top - jag gillar verkligen inte dansband :P men trevligt att träffa de andra, man ser de inte så ofta nu förtiden tyvärr. (mitt liv, mina val, jag bestämmer) hahah, :)

nej men nu ska jag börja hahah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
  RSS 2.0