Robyn period!

Live goes on and I have to accept that, some things just don´t remain the same!

Veckan har börjat hyfsat bra, trots allt plugg och idag blir det mer, för jag måste bli klar. Igår hade jag seminarium, min lärare pratade typ konstant under två timmar haha, så skönt. Sen blev det en sväng på stan innan tåget skulle gå, gjorde lite fynd, jag älskar rea! Så det blir för mig och Lousie att hitta mer på onsdag haha ;)

Jag längtar så till fredag, fritt från läxor den helgen, kommer inte röra böckerna, kanske lite bara.. Sen innbär det att det bio. HARRY POTTER! LÄNGTAR :D
Shit, vilket HP fan jag haha!

Snart kommer Fia hem, inte många dagar kvar. Ska bli så kul att få höra hur hon har haft det. ;P





Befinner mig just nu i en Robyn period, älska denna låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
  RSS 2.0