Oh i just love the this wheater!

Helgen har varit bra trots att jag inte har gjort ett piss mer än att ha pluggat ;P Var hämta harry potter biljetterna till mig och Johanna, gu vad jag längtar. Johannas och min tradition att gå på hp hihi.
Nu sitter jag och pluggar, massa uppgifter ska vara färdiga tills den 19 och jag har mycket som helst kvar.

Stadsbussarna är inte min bästa vän, missade tåget idag igen. Men följde med Louise till banken, sen hann vi gå in i nån affär tills mitt tåg gick. Förövrigt, så åt vi värsta goda muffisen idag, med Geisha i ;)

Usch för detta väder, det är för kallt. hahah - gnällspik, men nu vill jag ha sommar!

Nu blir det åter tillbaka till pluggandet ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag som tänkte fråga om ni skulle med på den nån dag x) jag ska också på den^^,

2010-11-09 @ 17:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
  RSS 2.0