:/

Allt var bra tills jag kom hem.... Var och fikade med Maria <3 det var väldigt tevligt, suddet haha, du är guld värd :)

Sen kom jag hem och då blev bra = dåligt. Fick ta bort Dogulas idag, eller puppy som jag kallar han. Världens bästa hund och det kommer bli så ensamt, han har sovit i min säng varje dag :/ Usch vad jag saknar han. Vem ska nu vänta på mig när jag kommer hem från party kväll och alla andra sover. vem ska nu värma min säng och vem ska jag nu gosa med. :/

Världens bästa hund, haft han i 7år typ. En ledsen Emma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jätte kul idag! :D <3

haha bäst! xD



Neej :( förstår hur du mår nu.. :( <3

2010-11-23 @ 19:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
  RSS 2.0