the best thing with summer is





Jag och Johanna <3

Det bästa med sommaren är att man har mer tid att vara med sina vänner. i fredags så var det sista dagen på jobbet, skönt! nu har jag en vecka kvar innan skolan börjar, börjar bli lite små nervös. Igår var jag med Johanna, hade det jättekul som vanligt! Jag har verkligen världens bästa kusin ;) hon ville att jag skulle nyna på momobis låt, bumpy ride eller vad den nu heter!

Idag ska jag träffa Helene, Sara och troligen Khatera, wohho. Helene kom till Sverige igår och stannar en vecka innan hon åker tillbaka till Tyskland och då ska vi bland annat hinna med och fira min födelsedag, ser fram emot, men vill dock inte bli äldre ;P har passat på att skaffa ny blogg, gillade inte det gamla namnet :)

aja nu ska jag gå ut i fina vädret ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
  RSS 2.0