From Germany to Sweden!



åhhh, idag har jag träffat Helene och Sara ;)
Har inte träffat Helene på 1 år, jättekul att se henne! Imorgon ska vi till alléskolan hahah och på fredag ska vi ut. på onsdag ska jag till fångarna på fortet, skämt och sido Bodaborg!
Måste säga att jag verkligen tycker att det är kul att time out är tillbaka, sitter och skrattar hela tiden, kul också att fångarna på fortet är tillbaka, nostalgi ;)


Med glädje kommer sorg - ja, mycket har hänt och man vet inte hur man ska tänka. Det bästa är att ta dag för dag! ibland önskar jag att jag hade gjort saker annorlunda, speciellt när det kommer till det här. Du ska veta att jag önskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
  RSS 2.0